CONECTION TO MY FACEBOOK :)

FACEBOOK 1) Dayang selley http://www.facebook.com/dayang.selley Fans Page : Dayang selley http://www.facebook.com/dayang-selley120200914722636 *Becareful add, sebab ada beberape FAKE acc Facebook :) Twitter : Dayang selley http://twitter.com/#!/Dayangselley

Sabtu, 25 Disember 2010

anything :)

hari ini  ?
kesedaran tentang manusia suka mengata tentang kelemahan manusia , iaitu manusia yang dalam kurungan kata "Tak Faham Bahasa" Kenapa aku berkata seperti itu ? ini ingin aku ceritakan kisahnya. adalah seorang jejaka yang tak PERFECT sangat , mulanya aku jujur atas dasar niat aku nak jumpa dia. Itupown atas kejujuran aku dia nk 'MARAH' wth are talking about ? aku nk jumpe atas sebab itu benda tak salahkan aku 'JUJUR' so terimalah sahaja Hakikatnya . Malah nk cerita 'Hukum Karma' , memg hidup ini ada Hukum karma aku tahu bukannya aku bodoh? am i right... so aku jujur itu atas future aku diri aku? salah ke? bagi aku tak salahpun . nak tahu frist pertemuan ia sudah nk marah2 malah waktu itu ia boleh bergaduh dengan couzen ayang, wth betol tak dia nie ? am i right sampai waktu nak gaduh itu ia sampai tolak destbox kereta tunjuk la konon ada something besi yang boleh nk mencederakan kami ? wth are stupid he was doing? lepas itu tak nak mengaku. tak kisahlah ape kau nk cakap penting benda itu betol . Then lepas itu mula bawak mulut canang sana sini kata orang tak suka aku ? are you seriuse sedangkan seblom nie aku tak pernah kenal kau ? kau yang terhegeh2 ADD aku kat Fb then cakap aku ini itu la , hanya sebabkan : aku tak nk seriuse dengan kau , ingat siket la aku pernah cakap time jumpe dengan kau , tak tau kau dengar ke tak (aku kalau tak suka aku takkan go on relationship, sebab ia meyerabutkan aku ) time aku borak pasal ex aku yang umur 35tahun. kau ingat tak ? so dari situ aku beritahu bahawa aku nie tak ada apa2 perasaan niat suka and ape kat kau ? lain kalau mulut aku ini cakap 'SAYANG' kau boleh la nak cakap ape2 . betol tak ? sendiri tak sedar ape yang belaku ? so salah aku kea. Dan kau SEDIKIT tak ada hak nk suruh aku itu ini ? wth i am not your Girlfrend? errr sorylah . aku ada nyatakan semua ini seblom orang nk kata ape2 am i right ? salah aku kea? kalau la kau nk TUNDING aku , sedarkan siket belakang kau ada 4 jari menunding okey ? then satu lagi aku tak cakap ape2 untuk terima kau sebagai (girlfrens) mase kau mintak couple dalam alam cyber kan ? ada aku cakap ' YEA SAYA TERIMA" takkan ? so Faham2 dari situ dear . kadang2 manusia ini tak paham bahasa cakap bahasa 'INDIA' baru faham ke? Pelik aku , tapi orang yang suruh sangat aku berubah ini , time ada GF dia dulu boleh pulak main2 coment dengan semua girl then bila aku tanyea jea , ia cakap ' TAK SALAHKAN BERKAWAN ' then bila dah single ia cakap pula ' I SINGLE SEMUA I BERKAWAN' . ape perbezaannya ? grrr! pastoo tak pernah sedetik pown aku cakap aku nie tuhan , then buat satu tomahan pula, dah itu lepas itu bila aku cakap ayat FITNAH ? ia cakap ayat dia la , putar belitla? hei , kat dunia yang BERjuta manusia hidup ? kau seorang jea ke boleh pakai ayat itu ? pakai Otak fikir la, bukan kepala Lutut . kadang2 aku dah cakap depan2 ' Kalau Orang Aku Tak Suka Aku Tak Relationship' So kalau sesiapa manusia pown akan Faham Makne aku cakap . sebab ape aku lepas cakap ? sebab aku nk kau faham ape perasaan aku ! dari situ kau boleh faham , bukan tuduh aku malah beri kata2 buruk . dengar sini kata2 buruk kau itu taktik zaman sekolah aku bercinta dahulu asyid nk jatuhkan orang ? hei , siket aku tak kisah la sebab kau bukan siapa2 dan BUKAN orang aku sayang ! dan satu lagi , ini ada aku nk cerita ni....
manusia ini kadang kala hidup ibarat baju , bila orang berminat orang akan ambik dan beli dan bila sekali ia dipakai akan KOTOR kan ? Manusia tak silap Dari dose atau Kesilapan , dan Bila Ia KOTOR baju itu akan dicuci . dan ia BERSIH seperti bagaimana dibeli tapi bila baju itu terperap atau dibiarkan ? lame2 akan rosakkan dan akan dibuang atau Rosak atau kalau sentiase basuh walaupun kain itu lusuh kadang2 ia masih disimpan kerana sayang ? Pikirla jangan fikir keadaan sendiri ..... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan