CONECTION TO MY FACEBOOK :)

FACEBOOK 1) Dayang selley http://www.facebook.com/dayang.selley Fans Page : Dayang selley http://www.facebook.com/dayang-selley120200914722636 *Becareful add, sebab ada beberape FAKE acc Facebook :) Twitter : Dayang selley http://twitter.com/#!/Dayangselley

Isnin, 27 Disember 2010

Just Ingore kalau korang tak boleh terima :)

Actually post ini bukan hasil dari kepala sendiri tapi terbace kat blog orang and merasekan apa yang dicakapkannya memg betolnya jugak :) Meh kita bace sama2

1. Mereka Yang SelalU Poss Kat Wall Fb : Hye Tengah wat apa ? Dah Makan Ke Belum ? Hye Boleh Kenal? saya Nak Kawan Dengan Awak Boleh ? eh Macm Pernah Nampak Mcm familiar La ?
* Soalan Fav Strangers2 Facebook Yg Nak Pesembang sangat konon, approach Care lain la abang Oi

2. Mereka2 Yang Mengunakan Hurup W yg Terlampau atau saja pelat2 Ni : Shayunk , Shuke , Belown , Kitew,Akuw , bewnci , maluw, sayew , Khamie n Etc.
* DAMD u lahh ,beb kenape dag tak boleh nk sebut elok2 ke? ingat comel ke ape daaaaa...

3. okey , mamat and minah2 yang pakai sunglasses dalam shoping mall or tempat tertutup Bertampekan SEBAB.
* alahaaai kakak abang2 adik2 , panas sangat ke dalam mall itu ? awak ingat awak miss diva porpular bila orang tengok kat awak ke? salah2 orang luar negara tengok awak ingat awak itu buta hahaha

4. (Issuse Sensitve) But nk Cakp jugakk ! Kepada Kaum Hawa Yg Pakai Tudung ini , Behave la beb agak2 la nk beromen2 kt publick kan ? better tak yah pakai tudung kau itu buang mase jea tak dapat pahala pown, tak kan sebab fashion, haha how phatetic are you girl ? dan juga kalau pakai tudung tapi belakang longkang 'buntot' nampak lebih bagus tak yah pakai tudung pakai bju smpi paras atas siku . bagus hang cabut sahaja tudung hang , buat orang panas tengok hang tau tak ? eeee

P/S : Mesti sesiapa yang bace nie cakap aku nie mengelabag , poyor nak sound orang kan. haha aku tak cakap aku perfect atau apa ! but aku rasa menyampah sangat dah nie, and untuk yang ke 4 itu aku tau aku tak sempurna macam kau pakai tudung tutup aurat , aku pown perempuan but cuba kau fikir sendiri la kan ? kain tudung itu lambang nya untuk apa jika dipakai di kepala?
* Tak boleh terima aku cakap ? kau ingore jea, sebab nie blogger aku ok !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan