CONECTION TO MY FACEBOOK :)

FACEBOOK 1) Dayang selley http://www.facebook.com/dayang.selley Fans Page : Dayang selley http://www.facebook.com/dayang-selley120200914722636 *Becareful add, sebab ada beberape FAKE acc Facebook :) Twitter : Dayang selley http://twitter.com/#!/Dayangselley

Isnin, 27 Disember 2010

Nak Apa Lagi...

Ini Lagi Kesiah Seorang Lelaki Nama Pogi ...
under age lagi katakan , hurmmm
maksudnya dia muda ayang 3 tahun (mudalah sgt :p)

Orang katalah kalau cari lelaki muda dari perempuan ?
Bagus sangat ? (apa yang bagus sangat itu ?)
Nak dikatakan dia ni menaruh harapan Kali ke 3 ...
(Memang taklah utuk saya menerima kali ke3 )
Semuanya , dia kecewakan saya dulu, flirt dengan girl lain
what the hell? tak sanggup lagi saya menjadi ' Mak sanggup'
saya memg dari dahulu 'Pencinta Wanita'
saya bukan selama dahulu awak pikir saya Playgirl kan ?

dulu kiteorang couple masa frist jumpe waktu itu umur dalam 16tahun
(cintan2 monyet gitu la ) tapi saya memang ikhlas dengannya.
lepas itu , dia kecewakan saya dengan couple dengan 'adik angkat saya'
takpea, saya bersabar jea.. apa yang awak buat kat saya.
Sedangkan pada mase itu , awak suka juga kat kiki kan ?
saya sabar sahaja waktu itu sebab saya tak bole wat apa2.
lama2 kemudian kami pun 'Break' ....
Kemudian ia muncul lagi dalam kehidupan saya
Sewaktu Umur saya 18Tahun , selepas saya habes sekolah

Saya buka Hati dan saya terima awak kembali .
waktu sama saya sangup awak, lepak dengan awak kat depan flat awak .
sampai mak awak datang hempuk dengan helmet hanya sebab
awak lepak sampai tak ingat nk balik .
saya kagum sangat , waktu itu smpi mcm itu sekali sngup awak nk lepak dgn sy!
lepas dari itu ... lame tak lame couple
awak buat hal gile awak lagi..
awak flirt dengan perempuan lain di belakang saya.
saya tak fikir apa2 saya break jea....
kemundian lame tak lame jugak ....
awak muncul kembali hidup saya baru2 ini

Awak Menyatakan ' Ikhlas Pogi Nk Hidup Dgn Ayg, Dulu Salah Pogi!'
boleh percaye kata2 manis awak nie...
saya terus mengatakan kejujuran bahawa saya 'Menyanyangi seseorang'
dengan cepat awak bertanyea
'Tiada kali3 ruang untuk Pogi'
urmmm, orang gile la terima untuk kali3 '

Bukan Saya Tak Nk Terima Awak..
tapi maybe ada lagi perempuan yang layak utk awak
bukan saya sebab saya tak sangup kena kecewa lagi
even awak itu janji2 dengan saya .
dan maybe waktu nie awak tak nmpak lagi orang syg awak
tapi dihari kelak? insyallah.. saya doakan awak bahagia

Mr Pogie  ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan